20090714

Det ska bli verklighet.

Det där som jag satt och spånade på i tvåan på gymnasiet. Att åka till Nya Zeeland.
Varför just..?
Minns inte. Vet inte. Men det har stått fast sedan dess. Att jag ska dit! Även om jag tvivlat på vägen.
Att ha någon att åka med vore såklart det ultimata, åtminstone på just ditresan. Men nu ska jag ta hand om mig själv, resa på egen hand. Borde ju vara en viss kick för självförtroendet..
Den 20 september är det bokat. Göteborg - London - Melbourne - Auckland. Unbeliveble.
Biljett bokad.
Ryggsäck beställd.
Passet ska fönyas.
Visakort ska skaffas.
Visum ska fixas.
Wwoof-medlemskap ska ordnas.

Jag är redan på väg!

I övrigt jobbar jag, sover dåligt, nyser, läser, umgås, funderar.. Lever, helt enkelt. Upp och ner. Men just nu är det på plussidan. Definitivt.

3 kommentarer:

  1. åh, vad underbart att det blir av :D (känns lite tidigt att skicka lyckönskningar och så, men jag måste göra det; så lycka till! och ha det underbart :D)

    SvaraRadera
  2. Skriv oftare din lilla fjärt...=)

    SvaraRadera
  3. du har en fin blogg kusin!
    Spana gärna in min:
    annavikstrom.blogg.se
    Kram Anna

    SvaraRadera