20090709

Ska vi starta en sygrupp?

Åskan tog min vän internet förra onsdagen och sedan dess har jobbet och mobilen fått assistera. Men nu är det tillbaka igen! Men så... blir man besviken. För vad är det man saknar egentligen? Visserligen lever jag väl den större delen av mitt sociala liv här, istället för i verkligheten... Men hur tragiskt är inte det. Aja. Summa sumarum är att jag klarade mig utan. Faktiskt. Nästan.

Och nu har jag varit ledig. Ledig ledig ledig. Skönt och... ja. Vad har jag fått gjort? Nada. Jag har blivit alldeles för bra på att skjuta upp saker till morgondagen. Med brist på uppkoppling har jag sytt, läst, plockat jordgubbar, sett film... Ungefär.

Sitter just nu i mitt första symaskinsverk: en klänning! Gjord efter mönster. Pilleri pillera. Något för stor blev den.. Men med ett skärp i midjan blev den söt. Bildbevis kommer eventuellt, om vår hårddisk kommer hem med livet i behåll.

Med ytterst vänliga hälsningar.
(Och alltså. Den 15 september drar jag. Till den där ön där borta. Bara så ni vet.)

1 kommentar:

  1. Åh, vad kul! :D (resan alltså)
    hoppas verkligen du får det super!

    SvaraRadera