20100622

Ytterliggare två veckor har gått och det är ännu närmare midsommar.

I korthet:
- Studenterna påminnde på gott och ont om förra året. Kusin tog studenten.
- Jobbet har blivit en rutin, det rullar och flyter och funkar.
- Mitt livs första personalfest har besökt och där fick jag reda på att min hålkänsla är rätt okej.
- Fler vuxenpoäng har införskaffats genom diverse bankbesök
- Sommarkänsla har uppstått genom picknick med D+A+A (Nu fattas bara London-Sandra) i Lund. Fina grejer.
- Fotbolls-VM håller visst på. Frankrike är en soppa och NZ spelar bättre än beräknat.
- 1097 bilder har laddats upp för framkallning och sedan hamnat i min brevlåda. Overwhelming.
- Lägenhet ska i juli lånas i Hässlehåla - blir då något närmare till jobb.
- Det städas och fejas på ovanvåningen. Ibland får jag mina ryck.

Sommarmål:
1. Bli kreativ.
2. Använda sommarkortet mycket.

På återhörande (?).

1 kommentar: