20130212

Deadlines.

Jag skulle faktiskt vilja ha två huvuden just nu. Så att man kan dela upp röran där inne. Många inlämnings/provsdatum på intåg. Precis som hemma är veckorna innan ett lov uppsamlingsveckor. Yeaj, liksom. Jag är rädd att jag ska tappa bort något på vägen. Just nu skriver jag på en fyrasidig bokrecension som ska in imorgon och samtidigt ska jag helst läsa artiklar/kapitel i fyra olika ämnen, börja förbereda de olika projekten samt renskriva anteckningar så att jag känner mig lugn inför ekonomiprovet. Det går...sådär. Men det mesta är åtminstone intressant.

Veckan som gick var bra men ganska vanlig; pluggat, fikat, simmat, känt mig lite småskruttig. Helgen bjöd på snöstorm, Quiz-kväll, Spanish Sangria Party och ett litet smakprov på kinesiskt nyårsfirande. Man kan inte klaga på att det inte händer saker i alla fall! Vilket är bra.

Nu ska jag krångla mig ner i källaren och lägga över tvätten i torktumlaren. Under de 50 torkningsminuterna siktar jag på att få ett styck bokrecensionsutkast färdigt. Ehh. Vi säger väl det.

Puss&Kram i förskott på Alla ♥ 's Dag kära läsare.
Bifogar även gratulationer till en viss Denise samt en viss bror som visst blir ännu mera stor. Hoppas ni får fina födelsedagar!

1 kommentar:

  1. Hej Louise

    Roligt att se dina bilder och att du verkar ha det bra. Mormor skrev först ett meddelande till dig själv på datorn, men sidan råkade laddas om.

    Vi har nyss ätit fläskfile (Alexander och Viktor) och det var som vanligt gott.

    Ha det riktigt bra!
    Kram
    Hälsar
    Alexander, Viktor och Mormor

    SvaraRadera