20130224

Spring break! (Reading Week?)

Två ord som beskriver läget sedan sist:
fullt upp
in a good way?
ibland! men ibland känns det bara mycket.

sedan sist har jag (förutom haft massa skolarbete (se bild i föregående blogginlägg)):
- myst på ost&vinkväll (firade även David som fyllde år med tårta och sång)
- curlat (skoj! finns visst en klubb i Göteborg, kanske blir ett projekt i höst!)
- firat Gloria som också fyllt år med käk på mysig irländsk pub
- födelsedagsskypat med bror (men ignorerat Alla Hjärtans dag för övrigt)
- insett att jag saknar att fixa och dona i ett kök
- haft översvår ekonomitenta

Och imorgon bär det av till Montreal för fem dagars ledighet! Vi kommer att bo hos fina Sofia och jag det blir förmodligen reunion med Fannie som jag träffade på NZ. Ska bli otroligt skönt att "släppa" plugget. För visst får jag väl lov att kalla det lov och inte läsvecka?

(btw - jag tror jag åker till Ghana en sväng innan jag kommer hem)


2 kommentarer:

  1. Hej Loppan! Skönt att höra att du har det bra, även om det är lite för busy ibland. Ha nu ett riktigt skönt lov! Vi har precis börjat jobba igen efter vårt. Hade en toppenvecka i Trysil. Många kramar från Mia & Co

    SvaraRadera
  2. Hej Louise

    Jag tycker att det är trevligt att du roar dig och har det trevligt.
    Har du fått mitt kort än?
    Hoppas att du har det toppen i Montreal.

    Här är det extra jobbigt med all röra.

    STOR kram från Mormor (och Alle och Viktor)

    SvaraRadera