20090824

Countdown.

27 dagar kvar.
Jag börjar bli lite nervös.
För nu är det lite för mycket på riktigt.
Men det ska bli bra, det ska det.
The Big Trip.

7 dagar kvar.
Så himla skönt.
Turistbyrå+jag är inte lika med sant.
Jag är inte tillräckligt serviceminded.
Septembersommarlov ska bli otroligt skönt.

I övrigt har jag sett märkliga kor ligga med huvudena snett upp i luften - stirrandes på något. Vad får vara osagt då biltaket var i vägen och då det fanns för lite tid för att stanna och undersöka saken.
Jag har också sakta men säkert tagit mig till botten av kläd-, pappers- samt dammhögar.
Firade kollegan i lördags vilket var himla trevligt även fast det kändes skumt att vara mitt i okänd släkt. Körde hem i mörkret. Ursäkt framförs här till de som jag råkade blända.

Feel free to kidnappa mig, jag vill hem till sängen.

2 kommentarer:

  1. tack så mycket för studentkortet! :) din klänning var jättefin!

    SvaraRadera
  2. Bara 27 dagar kvaaaaaar! :D

    SvaraRadera