20090831

The End.

Nu är jag arbetslös. Jag föredrar dock att kalla min "ledighet" för Septembersommarlov.
Sista dagen var igår och chefen kom på avslutningsfika. En fullkomligt meningslös sådan, ett värdelöst slut på ett ganska så bra sommarjobb.

I övrigt har jag tagit mitt debutdopp för 2009 och det var...hemskt. Kallt, blött - liksom varför? Visserligen var det inte särskilt varmt i luften och det fanns en känsla av att jag gjorde det bara för att. För att ha det gjort. Under andra förhållanden... Hm. Eller så är jag helt enkelt en tråkig badkruka. Kan vara så.

I eftermiddag ska jag rida! Har återupptagit kontakten med gamla ridskolan för att sätta mig in i vanan... NZ blir fullblodsstuteri och jag vet inte vad. Roligt, i vilket fall!
Sen så blir det förmodligen fika med Sara imorgon. Brabrabra.

Då jag nog aldrig kommer återse min unga kära kompaktkamera så är jag nu på jakt efter en ny/begagnad men framförallt bra kamera. Tips mottages gärna.


27-augusti-fotografier. Bra beskrivning på dagen i stort.

1 kommentar:

  1. canon g10 är good stuff, fast den kostar ju tyvärr också..

    SvaraRadera