20090906

Prep!

Idag. Om två veckor. GALET. (deadly, wildly, awry, insanely, rabidly, crazily, phut, loonily, rockily). Totally.

Löst och ledigt, har det varit i veckan. Stallbesök inklusive ridning.
Anna+Amanda+Sandra-reunion med det stående konceptet kycklingtacos. Trevligt&bra.
Tandläkarbesök med blodsmak. Mitt stackars tandkött vart visst inflamerat. Tandtrådsorder och återbesök nästa vecka. Shame on me.
Sara-sleepover i Tyringe. Otroligt bra med ny vän.
Mormor och morfar är och hälsar på vilket innebär promenader, film och god mat.

I övrigt skrivs det packlistor, garderoben inspekteras (ingenting-funkar-ju), kameror kollas upp, mailkontakt med NZ pågår också tvivlar jag emellanåt. På mig själv. På att vara borta. På allt. Men det kommer och går som tur är. Jag vill ha utmaning och nya upplevelser/erfarenheter - klart det inte bara kan vara enkelt.

Jag har också bestämt att jag håller kvar vid den här bloggen - som en slags resedagbok. Så skriv gärna en rad (kommentera) och berätta att ni existerar emellanåt!
Men ja, som sagt, två veckor to Go.

6/9 Dalsjö-promenad. Man får roa sig bäst man kan.

2 kommentarer:

  1. Den där Wahlin konstaterar med nöje att ekon och tecken från andra sidan kommer att ge textuella avtryck av sedvanligt överraskande slag, samtidigt som han beklagar sin dåliga, för att inte säga usla, virtuella s k närvaro.
    Det sprakar i kristallen, vid landning over there kommer ett ljusfenomen rapporteras i lokala medier.

    SvaraRadera
  2. Du kan till och med överdriva vackert. Halleda. Kul att höra ifrån dig, borta-med-vinden-Wahlin!

    SvaraRadera