20090919

Halleda.

Titeln får svara för mitt nuvarande tillstånd.

- Ingrid var lika trevlig som för tre år sedan.
- Mammas arbetskamrater vart trevliga och bjöd på fika.
- Jag har suttit med mitt lilla engelska lexikon och slått upp uttryck som "rensa ogräs" och "skala potatis".
- Mamma och jag åt god mat på Skyrupsgården, hösten visar sig verkligen från sin bästa sida med massor av sol!
- Min nacke protesterar mot nervositet genom att bli totalstel. Lite thailändsk mirakelsalva och ibumetin har gjort sitt bästa för att underlätta.
- Jag har haft värmande telefonsamtal med Malmökusiner.
- Igårkväll bjöd på god mat, trevligt sällskap, bra film (Flickan som lekte med elden) och varma kramar. Tack Desireé, Anna och Sandra.
- Sen så tycker jag att ni ska delta i min kära vän Robins undersökning, det gör ni på den här länken: https://secure.espub.net/survey.aspx?ID=7e1c91c51e3157cffebbc949c00b45cd
- Nu bär det snart av till vänner. Allt för att inte sitta hemma och fundera för mycket.

Packat&Klart, nästan. Och lite patriotisk kan man väl få lov att vara.

Vår sista natt inatt.
Det är...på riktigt.
Måste ju slutligen visa upp mitt egensydda kamerafodral. Oehört tjusigt.

5 kommentarer:

  1. ha det nu så underbart :D och hoppas resan och allt annat går bra!

    SvaraRadera
  2. :( Fan att du inte kommer vara här när jag ställer till problem för mig själv...

    SvaraRadera
  3. uppdatera! jag vill veta hur du har det!!!! :D

    SvaraRadera
  4. Underbart att du hittat dig en dator nånstans därborta!!Du känns mer alive!
    mop

    SvaraRadera