20091112

Ett halv sekel med...

min allra karaste fader. 50 bast minsann. 2009-11-12. Massor av gratulationer skickas genom cyberrymden! (For hemma ar det ju faktiskt fortfarande Din fodelsedag.) Arets fest sker pa lordag och jag lar inte vara dar..

Nu befinner jag mig i New Plymouth efter att ha varit ett dygn i Paraparaumu (en kylig, blasig turistort som sakert hade varit kanon pa sommaren, dock blev det understall+tjocka strumpor+lakan+tacke+2 filtar for att kunna overleva natten. Nasan var iskall nar jag vaknade). NP ar sol och vind! An rattsa bra kombination, och naturlig - da det ligger valdigt havsnara.

Idag ska jag endast relaxa, ska forsoka hitta la nagonstans och forsoka uppratthalla min nagot solbranda look.

Imorgon bar det av till Wanganui med franska Joanna, ett nationalparksbesok pa vagen.
Pa mandag blir det tillbaka till Paraparaumu for jobb pa det dar Yogacentret.

Over and out.

2 kommentarer:

  1. hej dotera! fadern tackar för cyberhälsningen. Halvt sekel, låter långt men är ännu pigg o rask. Lev väl du fantastiska dotter!!

    SvaraRadera
  2. Dessutom lär han bli ännu piggare (vitsigt eller hur??) med sin nyfådda spikkudde!
    Kristina

    SvaraRadera