20091110

Windy.

Jag blaser nastan bort och frisyren ar obotligt vindharjad. Men det ar val darfor man ofta hor Wellington i samma mening som Windy.

Min regniga dag spenderades delvis i en simhall dar jag forsokte tycka om att umgas med vatten. Traffade inhemska Tracey i bubbelpoolen och vi gick ut och at samma kvall.
Min nagot battre, vadermassigt, idag blev tvatt och museum samt ett Bodybalance-pass tillsammans med Tracey. Trevligt varre.

Imorgon bar det nog av till Paraparaumu dar jag formodligen har nagot slags jobb pa ett Yoga Centre. Blir nog en natt pa ett hostel forst dock.

Take care.

3 kommentarer:

  1. Malmöborna2009-11-10 18:49

    Hej Louise.
    Nu sitter John, Karin och Viktor vid kronprinsen och har precis ätit äpplekaka. Alexander är i Kristinadsstad och ska mönstra imorgon (onsdag).
    Novembermörkret har sänkt sig över Sverige, med regn och rusk.
    Trevligt att du hittar vänner och hittar på saker mer än rensar ogräs!
    Alla hälsar från Sverige! (tisdag 10/11 18:47)

    SvaraRadera
  2. Försöka tycka om vatten? Bodybalance?
    Vindhärjad frisyr har dock något igenkännbart över sig, där du kämpar dig fram mot en vacker fond, flyende eller målmedvetet, som hade du ramlat ut ur en 1800-talsroman.
    Spännande värre.
    /C

    SvaraRadera