20091022

Frisk!

Antligen! Kanns sa otroligt bra. Firade med kaffe och muffins pa ett cafe i hamnen har i Whangarei. Bara jag, och papper och penna. Mysigt. Har saknat att vara ensam lite, tro det eller ej. Mitt vardpar jobbar ett par timmar nu pa formiddagen sa jag har lite tid for mig sjalv.

Jag har lite fodelsedagar att ta hand om har jag kommit fram till. Kuvertanpassat far duga.. Jag far val ta och borja fundera lite pa det.

Annars sa.. ar planen att stanna har till mandag och darefter ta mig med buss till Taupo dar nasta jobb vantar. 2 natter pa ett hostel forst dock, vill ha ett break mellan familjerna..

Jag ville mest offentligt friskforklara mig!
Take care.

(Mia! Harligt med Turkiet mitt i hostyran - halsa alla resenarer!)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Skönt att höra att du är frisk igen!!
    Nu har vi fått Emilies mailadress från Leo. Jag kopierar in meddelandet från honom här!:
    "Hejsan!
    Emily har maialdress
    redplumpie@hotmail.com
    Säg till Louise att skriva till henne där för hon är ju jättetrevligt!
    jag har inte så mycket kontakt med henne just nu för att hon har flyttat till en annan stad för att gå på läkarskolan, men jag är säker på att hon ska bli glad att höra från nån svensk som är där nu! :D
    ha det fint!!!
    många krammar! leo :D"
    (Mia igen:)Som vi sa tidigare Louise så var Emily och bodde hos oss två ggr, enkel och trevlig tjej!
    Vi hörs!
    Kram Mia

    SvaraRadera