20091019

Krassligt.

Sedan sist har jag...
- plockat solvarma apelsiner
- sett trad (Kaori-trad) som fatt en att kanna sig liten pa jorden
- sagt adjo till Kerikeri
- fatt tag pa ett virus
- hamnat pa Mt Tiger i Whangarei, hos Susan
- sovit mycket
- kokat/frusit
- blivit utmattad av att vanda mig i sangen
- blivit val omhandertagen
- inte varit sa varst hungrig
- druckit massor med vatten
- last bocker och sett film
- saknat hemma (for det ar ju dar man vill vara nar man kanner sig lagom ynklig..)

Jag tror ni har forstatt poangen. Har inte hant sa mycket spannande da jag spenderar dagarna i vilolage.

Ta hand om er.

1 kommentar:

  1. Hej loppan!
    Hoppas du har skickat iväg viruset igen! Tur att du är hos människor som tar väl hand om dig! Här gör vi allt för att låta bli att få tag på något virus ( spritar händer, intar gurkmeja, D och C-vitamin, vitlök...). Vi åker till Turkiet på söndag tillsammans med Helén med familj samt med mina föräldrar och vi håller nu tummarna att alla håller sig friska!
    Krya på dig så ser vi framemot ett nytt "friskt" blogginlägg!
    Kram från Mia

    SvaraRadera