20091024

Weeeeeding.

Nu ar snart mina dagar i Whangarei over och influensan (eller vad det nu var) ar i princip bortblast - hanger sig kvar i form av trotthet.
Jag har atminstone bidragit lite till mitt uppehalle; har tvattat/putsat krukor samt forbattrat mina ograsrensningsfardigheter. Det sistnamnda gjorde jag i sol och 20 grader till hog musik - bra arbetsmiljo, inte sant? Blev lite brun pa nasan.
De tog mig till havet, mysiga strander med turkosfargat vatten. Alldeles for kallt, for min del, for nagot slags debutdopp. Havsluft och vind tog en del energireserver. Men harligt var det - att se lite liv.
Mer rensning har skett idag, dock inte i samma varme.
Taupo tomorrow.


16/10 Imponerande, minst sagt. (Ogras, Kerikeri)

1 kommentar:

  1. Hallo Louise!
    Har du möjligen läst min min lite hemliga fråga i ett mail häromdagen? Bra om du isåfall svarar lika hemligt och diskret! Och om du inte sett till den, vart har den då tagit vägen undrar man ju! Maybe somewhere in between?
    Själva ska vi åka till Örebro en sväng på höstlovet. Det du!
    Kram, K i K

    SvaraRadera