20091029

Tauhara Retreat Center.

Sa hamnade jag har, uppe pa ett berg (igen) med fantastisk utsikt over Lake Taupo (NZ:s storsta sjo for att formedla lite fakta..). Har ar det full rulle med ograsrensning och stadning - dock ar jag inte direkt ensam, vi ar 10 (tror jag) wwoofa:re. Koreaner, kanadensare, en australienska, amerikaner, en tysk, fransman, en malysian (?) ocksa jag.. En smula amazing. Och himla trevligt. Bra folk, definitivt.
Garkvallens BBQ var en bra start for min del ocksa spelade vi Scrabble (Alfapet) vilket var bra traning.. Dock tankte jag endast i svenska ord, dumt nog. Vi var i team dar en var engelsksprakig vilket underlattade. Det slutade med att jag och Canada-Mike vann i alla fall (hans fortjanst).
Bra, har jag det. God mat, igen.
Jag kan inte klaga at all.

Hoppas Ni mar fint.

(C: Kunde inte kommentera kommentaren da jag sag den for sent!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar